استفاده از کلمات کلیدی LSI چه مزایایی دارد؟
نوشته شده توسط : سید محمدرضا گلستان


به کارگیری از کلمات کلیدی lsi چه تاثیری در بهینه سازی وب سایت دارد؟
همانطور که گفتیم غرض اصلی استفاده از عبارات lsi این می‌باشد که به گوگل بفهمانیم مورد محتوای ما چیست. به عنوان مثال در زبان فارسی \\\\\\\\\\\\\\\" شیر\\\\\\\\\\\\\\\" در معناهای مختلف به کار می رود. موقتا فرض کنید محتوایی نوشته اید که کلمه و واژه \\\\\\\\\\\\\\\" شیر \\\\\\\\\\\\\\\" در آن مستعمل میباشد. برای اینکه به گوگل بفهمانید هدفمان از این واژه و کلمه چیست، بایستی لغت ها کلیدی مرتبط یا lsi را در آن بکار ببریم. 

دوره آموزش سئو


مثلا در صورتیکه منظورمان شیر خوراکی هست، می بایست از کلماتی مثل کلسیم، غربت از پوکی استخوان و … استفاده کنیم. همچنین در حالتی که منظورمان حیوان میباشد، بایستی عباراتی مثل فرمانروا جنگل، حیوان درنده و … در طی محتوا به فعالیت ببریم.
بدین ترتیب می توان اینطور اعلام‌کرد که با کمک لغات کلیدی lsi که تماما با قضیه محتوا مرتبط باشند، می‌توانیم جايگاه بهتری را در گوگل استحصال کنیم. بدین ترتیب ربات های گوگل نیز به راحتی تشخیص میدهند که محتوای ما را در آن آیتم به کار نشانه دهند.
آیا از تمام کلمه ها کلیدی lsi در محتوا به کار گیری کنیم؟
ممکن میباشد درباره یک گزینه عبارات مرتبط اکثری پیدا نمائید. اما به کارگیری از کلیه این کلمات اجباری نیست و باید طبیعتا از آن‌ها استفاده کنید. از میان تعداد انبوه لغات مرتبط، تنها آنهایی که ارتباط معنایی بیشتری دارند را در محتوا بکار ببرید.
از جمله درباره‌ی با مورد seo لغات پایین مناسب می‌باشد.
حصول درجه در شیت نخستین گوگل
ساخت‌و‌ساز محتوای سئو شده
به کارگیری از کلمات کلیدی
و …
اما کلماتی همچون: بهینه سازی وب سایت تهران، seo وبسایت مشهد و … از نظر ارتباط با مورد سکو کمتری دارا‌هستند.
مشکلات رایج در زمان به کارگیری از کلمه ها کلیدی lsi در محتوا
هنگام استعمال از لغات کلیدی lsi ممکن هست با معضل و اشتباهاتی روبرو شوید. به همین مراد در‌پی تعدادی نکات را گزینه رسیدگی قرار داده ایم.

از کلمات مرتبط یا lsi در میان متن به نحوی به کار گیری نمائید که سبب ساز خستگی مخاطبان نشود.
فقط از عبارات مرتبط و منتخب در حین محتوا استفاده فرمایید.
همگی پیشنهادهای گوگل مرتبط با آیتم شما نیستند. به این ترتیب هنگام به کارگیری از لغت ها lsi در پیشنهادات گوگل، به ارتباط آنان با گزینه خود نیز دقت داشته باشید.

به کارگیری از کلمات کلیدی LSI چه مزایایی دارد؟
همان طور که گفتیم روزانه هزاران جستجو در گوگل ایفا میگردد که هیچ زمان قبل از آن انجام نشده بودند. به این ترتیب نمی اقتدار خاطرنشان کرد که جستجوهای کاربران مطلقا به امداد عبارات کلیدی هستند. به همین عامل گوگل الگوریتم های قبل خود را بهبود اعطا کرد تا بتواند با تمرکز به منظور استفاده کننده و مفهوم محتوا، بهترین نتیجه ها را به آنها نشان دهد. البته مزایای استفاده از کلمه ها کلیدی LSI چیست؟

ارتقا جايگاه وبسایت در موتورهای جست و جو.
به محتوای شما مضمون‌ داده و از تکرار بیش تر از اندازه عبارات کلیدی خودداری می کند.
تعداد کسانی که محتوای شمارا پیدا می کند، ارتقا می‌یابد.

آیا یوتیوب هم از کلمه ها کلیدی lsi به کارگیری می کند؟
یوتیوب یکی پلتفرم های برنده میباشد که به واسطه نشر ویدئو به یک کدام از نرم افزار های پربازدید برای گذراندن وقت و همچنین کسب درآمد تبدیل شد‌ه‌است. صاحب و مالک اساسی Youtube، گوگل میباشد البته آن ها روی دو موتور جستجو با الگوریتم های گوناگون عمل می کنند. موقتی این سوال مطرح است که آیا یوتیوب هم از این لغات استعمال می کند؟

در Youtube کیفیت محتوا و معیار بازدید هریک، معیاری برای درجه بندی صفحات می باشد؛ در واقع می قدرت اظهار‌کرد در یوتیوب کلمات کلیدی lsi کاربرد چندانی نداشته و حتی قابلیت و امکان سرچ آنها نیز آماده نیست. هر یکسری به کار گیری از لغات کلیدی lsi درگوگل التفات زیادی دارد، ولی درین موتور جستجو کاربرد چندانی ندارد.

 

تفاوت عبارات کلیدی lsi با کلمات کلیدی دم دراز چیست؟
لغت ها کلیدی دم دراز همانطور که از نامشان مشخص می باشد، کلماتی میباشند که از 3 یا 4 کلمه و واژه درست شده اند. به عنوان مثال \\\\\\\\\\\\\\\" فروش مانتو \\\\\\\\\\\\\\\" یک واژه و کلمه کلیدی کوتاه هست؛ هم اکنون در صورتی این کلمه و واژه با کلمه ها دیگر تبدیل گردد، به کلمه و واژه کلیدی زمان بر تبدیل گردد. به عنوان مثال \\\\\\\\\\\\\\\" فروش مانتو در اصفهان \\\\\\\\\\\\\\\" یک عبارت کلیدی دم دراز شناخته میشود.

البته لغت ها کلیدی lsi، بیشتر بیان کنده مضمون‌ و مضمون‌ یک واژه و کلمه خواهند بود. به عنوان مثال \\\\\\\\\\\\\\\" خرید شلوار \\\\\\\\\\\\\\\" یا \\\\\\\\\\\\\\\" فروش شال \\\\\\\\\\\\\\\" جزو این کلمات محسوب می شود که با \\\\\\\\\\\\\\\" فروش مانتو \\\\\\\\\\\\\\\" ارتباط معنایی دارند.

 

درپایان

در این مقاله مضمون‌ عبارات Lsi و تاثیر بکار بردن آنان در محتوا را به طور کامل رسیدگی کردیم. با تمرکز به آنچه گفته شد، بجای ارتقا چگالی کلمه ها کلیدی در محتوا از عبارات مرتبط استفاده فرمائید. اینگونه جذابیت محتوا برای مخاطبان ارتقا یافته و حین تلاوت آن در گیر خستگی نخواهند شد. همچنین از طرف الگوریتم های گوگل نیز در گیر پنالتی نخواهید شد.





:: برچسب‌ها: دوره آموزش سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: